tiistai 16. syyskuuta 2014

Eddie esittäytyy

Hey ladies and fellows!

Täs on Karvahaalarin Quicksilver eli kavereiden kesken Eddie. Mä oon 5-vuotias parson, siis mies parhaassa iässä. Meikä on Kallion kasvatti ja mun nuoruusvuodet menikin terrierin ärinällä Kolmatta Linjaa tallailen ja Espalla friiduja bongaillen. Mut sit siinä parin vuoden iässä mun elämään tuli toi agility, ja sehän vei miehen mennessään. Mä oon päässyt ite ihan kivasti lajiin sisään toisin kuin toi mun kartturi, joka on lähes poikkeuksetta ihan kujalla, niinku kepit.. Mä oon ite ihan fiilareis aksasta ja näin maalle muutettua mä oon ite kehitellyt tähän lajiin hyvin sopivia treenejä, joita mä vedän ihan itsenäisesti, kun en pääse aksakentälle. Mun ehdoton lemppari on jänisjuoksu, mutta mä tykkään vetää toisinaan vähän kovempaakin settiä kettu- ja hirvijuoksun tahtiin.

Must on tosi vautsii päästä mukaan tähä ryhmään ihan vaan sijaistamaankin ja mun ensijainen toive onkin, että täs nyt vihdoin opetettais tota kartturii tsiigaa tätä lajii meitsin näkökulmasta. Ja sit tietty päästä kiitää vielä kovempaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti