tiistai 9. syyskuuta 2014

Esittelyssä Jippo


Moi!!



Mä olen Jippo, oikealta nimeltäni Hästängens Aldrig Ger Jag Upp, s.2.7.2012 eli juuri 2 v- täyttänyt schapendoesnarttu, asustelen Villähteellä kolmen koiran ja kahden ihmisen laumassa. Olen aina yhtä iloinen miltä kuvassa näytänkin! Mä olen semmonen 42,5 cm korkea, eli kisaan siis mediluokassa. Luonteeltani olen aika sitkeä, motivoitunut ja omaan hyvän draivin toistaa asioita. Tykkään kauheasti uida, juosta ja tehdä vähän jäynää meidän talouden pojille, esim. isääni hinaan korvista pitkin lattiaa. Agility on mun ainoa harrastus, rallytokoa me vähän aikaa kanssa kokeiltiin, mutta se jää nyt pois ohjelmasta. Keskitytään täysillä tähän ryhmään nyt.

Kisakokemusta mulla ei vielä hurjasti ole, ekoissa kisoissa 25.6. mä onnistuin tekemään hyppynollan, ja sen jälkeenkin yks hyppärinolla on tullut. Kuudet kisat ollaan nyt siis käyty yhteensä, tavoitteena meillä olis tämän vuoden puolella nousta kolmosiin. Mulla on semmonen pikku ongelma, että mä osaan kepit yksittäisenä ja treeneissä, mutta jotenkin mä kisoissa en niihin oikeen osu kohdalleen. Meidän virheet ja hylyt tulee siinä. Nyt viime kisoissa mä kyllä jo onnistuin kahdella radalla niillä kepeillä! Mut sitten toi ohjaaja oli niin huono, että saatiin kaksi muuta virhettä. On se kyllä onneton, pyh. Yrittäis edes niinkuin mä! Ehkä se nyt oppii kun saadaan hieno valkku Sami Wessman sitä neuvomaan ;) Juostakin sen pitäis vähän kovempaa mun kanssa. Edit. Käytiin mun synnyinkaupungissa Kotkassa kisaamassa nyt viime lauantaina, ja mähän osasinkin ne kepit kaikilla radoilla! Mä olin kuulemma kauheen hyvä ja voitettiinkin se eka rata. Joten nyt meillä on yksi aginollakin :)

Tälleen me mentiin epiksissä 3.9. Mulla oli kauheen hauskaa, ei voinu häntääkään pysäyttää heilumasta!



Nähdään treeni- sekä kisakentillä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti