keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Raipe esittäytyy



Hei...moon Raipe eli Laipe, viralliselta nimeltäni Tuhkavuorten Öinen Aave ja rodultani lapinporokoira. Ikää on kertynyt jo ruhtinaalliset 2v ja 4kk eli aika kakara olen vielä. Mielestäni kuitenkin olen jo valtavan taitava agilitaaja, toisenlaisiakin mielipiteitä olen kyllä kuullut esitettävän ;-). Isäni jalan jäljissä kuitenkin tätä jaloa lajia treenaan ja totuushan on, että pojasta polvi paranee. Rotuni edustajaksi olen melko vauhdikas, taipuva, pitkäjalkainen ja pomppua riittää kyllä. Kisauran aloitin kesällä, neljä starttia takana ja kaikenlaisia pikku kommervenkkejä on tullut esiin matkan varrella. Vähitellen olen kuitenkin tajunnut, että kisaradoilla kuuluu hengailla kaikenlaista porukkaa ja esteetkin saattavat olla erilaisia kuin omalla treenikentällä. Luonteeltani olen iloinen, hömelö, innokas, saalisviettinen ja aina valmis puuhastelemaan jotakin. Porokoirille tyypilliseen tapaan opin uudet jutut nopeasti, mutta en viitsisi hirvittävästi jo oppimaani enää hinkata. Myös palkan oikea-aikaisuudesta ja runsaudesta olen tarkka...saavutetuista eduista en siis luovu tai hommat jää tekemättä. Mulla on siis tarvittavat palikat koossa, tuota emäntää täytyisi sitten valmennusryhmässä rääkätä ja koulia oikein kunnolla. Kisa-ja treenikentillä tavataan :-)!!!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti