keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Esittelyssä Yonna

Hei!


Olen parson-tyttö Yonna, Bravefellow Yonna 3v. Olen pikkuruinen medi, 36 cm korkea-minut on mitannut tuomari Anne Savioja pariin kertaan, viimeksi tänä syksynä Lieksassa...koipeliiniksi minua kutsuen. Kilpailen 3. luokassa siis medeissä. Hyvin minulla riittää pomppua,harvoin 5 tulee tiputuksista. Kontaktit taidan,mutta välistä en vaan kertakaikkiaan malta juosta loppuun kontaktia.
Ihmistyyppini sanookin, että duunaan mitä ihmeellisempiä mokia, kuten myös hän itsekin.
Top 10 ykkösenä komeilee, kun Kouvolassa kisastartissa iski kakkahätä. Tyyppini kerkesi pohtia kaikki asiat maan ja taivaan väliltä,kaivoi polvisukastaan kakkapussin,keräsi ja kiikutti radan reunalle, kysyipä vielä tyynenä tuomarilta," joko vihelsit" ja teimme 0-radan.
Erikoistunut olen kissan- ja pupunhajuihin. Sellaisen,kun saan kirsuuni,niin olen täysin korvaton.
Ja tunnustan....olen myös palloholisti ;)
Kotona minulla on koirakamuna tavan Konstaapeli, jackrussell Inkeri, 11v. eläkeläinen agista.
Se on sellainen Poliisi, pistää heti ojennukseen,jos meinaa lähteä sokka irti.
Ystävällinen olen muille koirille,tosin aina he eivät ymmärrä tärritervehdystäni.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti